eng | ua
«« Назад до списку

18.06.2019 ROLLING. МОНІТОРИНГ ЕЛЕКТОРАЛЬНИХ ОРІЄНТАЦІЙ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ. ХВИЛЯ 4.
 

«Український інститут соціальних досліджень імені Олександра Яременка» та Центр «Соціальний моніторинг» провели моніторинг електоральних настроїв населення України.
Хвиля 4: 0814 червня 2019 року
Кількість прихильників, які готові проголосувати за партію«Голос» (С.Вакарчука),  збільшується…




  • Роллінгове дослідження передбачає проведення УСТАНОВЧОГО опитування та постійне (похвильове, за рівні проміжки часу) оновлення бази даних опитування шляхом заміни частини даних на більш «свіжі»: додавання певної кількості «нових» анкет та вилученні такої ж кількості «старих».
  • Хвиля роллінгу – часовий проміжок збору «нових» даних для оновлення бази.
  • Тривалість хвилі та обсяг оновлення даних базуються на гіпотезах щодо динаміки показників, які досліджуються.
  • Кожна хвиля роллінгу реалізується на однакових за своїми параметрами вибірках респондентів, при цьому самі респонденти у вибірці кожного разу нові.
  • Вибірка кожної хвилі роллінгу є зменшеною копією загальної вибірки.
  • При формуванні вибірки підбираються випадкові респонденти з визначними характеристиками (зв’язана квота: область – тип населеного пункту – стать – вікова група), які не брали участь в інших опитуваннях та попередніх хвилях опитування.

ЯК:

Особисте інтерв’ю з респондентом за стандартизованою анкетою. Опитування за місцем проживання, маршрутний метод відбору з застосуванням квоти на останньому етапі  для забезпечення отримання репрезентативних даних за основними соціально-демографічними характеристиками.

ХТО:

Доросле населення України віком від 18 років і старше, контроль квоти по зв’язаних параметрами:

  • область проживання (25 територіально-адміністративних одиниць: 24 області, Київ)
  • типорозмір населеного пункту (7 типів)
  • вік (4 вікові групи)
  • стать

ТОЧНІСТЬ:

  • Стандартна помилка / відхилення за даними для вибірки 2000 респондентів складе +/- 1,2-2,2%
  • Розмір вибірки дозволяє проводити аналіз даних в розрізі основних соціально-демографічних груп населення, соціально-економічних регіонів (5).
Презентація >>>
 
Версия для печати

Український Iнститут Соцiальних Дослiджень (C) 2005